KATOWICE

Regulamin świadczenia usług – Broadway Beauty Salon

§1. Informacje ogólne

  1. Właścicielem salonu „Broadway Beauty Salon” jest Global BeautyGroup Spółka Jawna Żaneta Gortat Stanisławska, z siedzibą przy ul. Ściegiennego 2, 40-113 Katowice, NIP: 8992802390.
  2. Kontakt z salonem możliwy jest pod numerem telefonu: 512 773 626, lub drogą mailową: [email protected].
  3. Regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez salon oraz zasady składania reklamacji.

________________________________________

§2. Rezerwacja wizyt

  1. Rezerwacji wizyt można dokonywać wyłącznie za pośrednictwem platformy Booksy pod adresem: https://booksy.com/pl-pl/241054_broadway-beauty-salon_salon-kosmetyczny_11597_katowice.
  2. Salon nie pobiera przedpłat ani opłat rezerwacyjnych.
  3. W przypadku konieczności odwołania lub zmiany terminu wizyty, prosimy o kontakt telefoniczny lub anulowanie wizyty przez platformę Booksy.
  4. Salon nie pobiera opłat za nieodwołane wizyty, jednak prosimy o wcześniejsze zgłoszenie nieobecności w celu umożliwienia innym klientom skorzystania z wolnego terminu.

________________________________________

§3. Godziny otwarcia

  1. Godziny pracy salonu są ruchome, zazwyczaj w przedziale 8:30 – 17:30.
  2. Terminy wizyt ustalane są indywidualnie za pomocą systemu rezerwacyjnego Booksy.

________________________________________

§4. Vouchery i sprzedaż produktów

  1. Salon oferuje możliwość zakupu voucherów podarunkowych do wykorzystania na wybrane usługi.
  2. Vouchery mają określoną ważność (widoczną na voucherze) i mogą być realizowane zgodnie z dostępnością terminów.
  3. Sprzedaż produktów prowadzona jest wyłącznie przez sklep internetowy: https://sklep.broadwaybeauty.pl.

________________________________________

§5. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące wykonanych usług mogą być składane w formie pisemnej w siedzibie salonu lub drogą mailową na adres: [email protected].
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    – imię i nazwisko klienta,
    – datę wykonania usługi,
    – opis zastrzeżeń do usługi,
    – oczekiwania klienta co do sposobu rozwiązania sprawy.
  3. Salon rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania i udzieli odpowiedzi pisemnej lub mailowej.

________________________________________

§6. Bezpieczeństwo i odpowiedzialność

  1. Klient ma obowiązek poinformować personel o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych do wykonania zabiegów.
  2. Salon nie ponosi odpowiedzialności za skutki zabiegu wynikające z zatajenia przez klienta informacji o stanie zdrowia.
  3. Usługi nie są świadczone osobom nietrzeźwym, pod wpływem środków odurzających lub agresywnym.

________________________________________

§7. Ochrona danych osobowych (RODO)

  1. Administratorem danych osobowych jest Global BeautyGroup Spółka Jawna Żaneta Gortat Stanisławska.
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usług, rezerwacji wizyt, obsługi klienta oraz – za wyraźną zgodą – w celach marketingowych.
  3. Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  4. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na stronie internetowej salonu.

________________________________________

§8. Postanowienia końcowe

  1. Korzystając z usług salonu, klient akceptuje niniejszy regulamin.
  2. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie – aktualna wersja będzie dostępna na stronie internetowej salonu.
  3. W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.