Regulamin świadczenia usług – Broadway Beauty Salon
§1. Informacje ogólne
- Właścicielem salonu „Broadway Beauty Salon” jest Global BeautyGroup Spółka Jawna Żaneta Gortat Stanisławska, z siedzibą przy ul. Ściegiennego 2, 40-113 Katowice, NIP: 8992802390.
- Kontakt z salonem możliwy jest pod numerem telefonu: 512 773 626, lub drogą mailową: [email protected].
- Regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez salon oraz zasady składania reklamacji.
________________________________________
§2. Rezerwacja wizyt
- Rezerwacji wizyt można dokonywać wyłącznie za pośrednictwem platformy Booksy pod adresem: https://booksy.com/pl-pl/241054_broadway-beauty-salon_salon-kosmetyczny_11597_katowice.
- Salon nie pobiera przedpłat ani opłat rezerwacyjnych.
- W przypadku konieczności odwołania lub zmiany terminu wizyty, prosimy o kontakt telefoniczny lub anulowanie wizyty przez platformę Booksy.
- Salon nie pobiera opłat za nieodwołane wizyty, jednak prosimy o wcześniejsze zgłoszenie nieobecności w celu umożliwienia innym klientom skorzystania z wolnego terminu.
________________________________________
§3. Godziny otwarcia
- Godziny pracy salonu są ruchome, zazwyczaj w przedziale 8:30 – 17:30.
- Terminy wizyt ustalane są indywidualnie za pomocą systemu rezerwacyjnego Booksy.
________________________________________
§4. Vouchery i sprzedaż produktów
- Salon oferuje możliwość zakupu voucherów podarunkowych do wykorzystania na wybrane usługi.
- Vouchery mają określoną ważność (widoczną na voucherze) i mogą być realizowane zgodnie z dostępnością terminów.
- Sprzedaż produktów prowadzona jest wyłącznie przez sklep internetowy: https://sklep.broadwaybeauty.pl.
________________________________________
§5. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące wykonanych usług mogą być składane w formie pisemnej w siedzibie salonu lub drogą mailową na adres: [email protected].
- Reklamacja powinna zawierać:
– imię i nazwisko klienta,
– datę wykonania usługi,
– opis zastrzeżeń do usługi,
– oczekiwania klienta co do sposobu rozwiązania sprawy. - Salon rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania i udzieli odpowiedzi pisemnej lub mailowej.
________________________________________
§6. Bezpieczeństwo i odpowiedzialność
- Klient ma obowiązek poinformować personel o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych do wykonania zabiegów.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za skutki zabiegu wynikające z zatajenia przez klienta informacji o stanie zdrowia.
- Usługi nie są świadczone osobom nietrzeźwym, pod wpływem środków odurzających lub agresywnym.
________________________________________
§7. Ochrona danych osobowych (RODO)
- Administratorem danych osobowych jest Global BeautyGroup Spółka Jawna Żaneta Gortat Stanisławska.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usług, rezerwacji wizyt, obsługi klienta oraz – za wyraźną zgodą – w celach marketingowych.
- Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na stronie internetowej salonu.
________________________________________
§8. Postanowienia końcowe
- Korzystając z usług salonu, klient akceptuje niniejszy regulamin.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie – aktualna wersja będzie dostępna na stronie internetowej salonu.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.